Studievägledare och Mjölbybesök

Imorgon ska jag fara till studievägledaren och prata om exakt hela min framtid. Jag ska mala på utav bara fan till stackaren. Verkar inte hinna iväg redan i höst, men till våren! (Måste ändå läsa en lärar-kurs som bara går i Sverige, utbildningsområde 1) så det är väl lika bra att ta den i höst och sen vips iväg ut i världen.

Har kortat ner listan på aktuella länder lite, vill nog gärna till ett engelsktalande land, så just nu står jag och väger mellan Australien, USA eller möjligen Kanada (Så kan man kanske öva upp franskan lite också. "Äta fredag" kommer man inte långt med)

Om man tittar i en lite närmare framtid så ska jag visst till Mjölby i helgen, det stod en himla massa på tapeten där och när jag tipsade att Martin skulle med (Som har mina vantar) så hade han redan bestämt att han skulle dit, så tokigt. Alla alla will be there.

Och i en ännu närmare framtid ska jag äta frukost och städa lägenheten.

Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men så trevligt vi ska ha! När dyker du upp i trakterna?:)

2010-03-24 @ 13:25:56
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0