Still måndag.

Det här är en ganska så jäkla skön dag. Utanför fönstret blåser det så mycket snö så man liksom undrar om det aldrig ska ta slut, någonsin? Jag har gjort mitt för idag och tänker inte ens sätta näsan utanför dörren mer. Och inte behöver jag plugga heller, för det har jag gjort. Och ätit har jag gjort. Och matlådor har jag hela frysen full av.
Nu ska jag bara ta det jäkligt lugnt o ha det jäkligt gött. Jag hade görna haft något att tugga på, men vägen till Willys lockar inte. Och jag klarar mig så bra ändå.

Förresten, familjen. Idag sa jag helt överraskat till dom jag läser med: "Men VET ni. Jag har köpt apelsiner som jag ska äta" "Jaha" tänkte väl dom. Hur ska dom veta att jag typ aldrig i hela mitt liv ätit en frukt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0