Sommarjobb.

Fick mail ifrån Özcan (Pizza hut) om att han inte börjat lägga schema än, så att det var grönt med sommarjobb. Nu frågar han lite lätt när jag vill vara ledig i sommar, så att han kan lägga schema.

När vill jag vara ledig? Jag är van att ha semester de dagar schemat tillåter. Hur gör jag nu, jag blir alldeles hetsig och googlar alla möjliga datum för att inte missa nåt. Jag har tagid ledigt Peace and Love iaf (För visst fan kör vi igen vänner!)

Mer då? Jag vet inget. Jag tror det blir fint att sluta jobba någon/några veckor innan skolan drar igång igen och ha ledigt då man har pengar.

Lördag vänner! Jag måste fan duscha!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara du är ledig PoL så kan du jobba hela sommaren! För att vi ska ditt!!



Och jag kommer med största sannolikhet ner till er i Maj:)

2010-03-06 @ 16:39:11
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0