Sälen

Alltså min hjärna har fått något knäpp. När den bestämmer sig för något så går det runtruntrunt i 360 och vägrar släppa tanken. Först var det Iphonen, sen Timo och nu är det Sälen. Jag har bestämt att jag (och Bristarn, hon vägrar ge med sig bara) ska dit 3-6april (Direkt efter att jag varit i Åre 1-3. More is more)

Undra vad jag ska få alla alla pengar ifrån? Fast det är ju lika bra att göra av med dom man har, så man inte dör huxflux med plus på kontot. (Det försökte jag lära dom i klassen, dom fatta inte grejjen)

Så Sälen vänner! Häng med oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vägrar å vägrar. Ska se vad jag kan göra (typ vinna på lotto så jag har råd och slipper gå i skolan ;)

2010-03-15 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0