Roll on och Humorhimlen

Alltså vi mailade ju P3 igår med en, inte så noga, nedskriven berättelse om hur Mia och Klara förändrat våra liv. Mest på skoj, vi trodde inte ens dom skulle läsa upp det.

Vad hände idag då? Jo, då RINGER en tjej från P3 till kristin och vill att hon ska prata mer om detta i radio imorgon när Humorhimlen sänds igen. (16,08, missa inte!) Vilken tur att det inte var jag som mailade, jag har ju ingen radioröst och så nervös jag skulle vara!
Liiite tokigt kanske att Kristin så gott som aldrig ens hört Roll on. Haha, men det där fixar hon nog.

Det pratades även om någon slags följetång om oss 3 i Humorhimlen. Ska det här bli mina 15 minuter? Radiopratare har ju alltid varit en drömyrke, detta kanske är porten in. :)

Nåja, det blir kanske inte mycket mer än morgondagen för vår del i radio, men jag tycker verkligen inte ni ska missa Humorhimlen 16,08 imorgon (onsdag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0