Plugga utomlands, pucko-jag!

Jag sitter och surfar runt på Uppsala Universitets hemsida och luskar ut att universitetet har avtal med 48 länder om utbyte. FYRTIOÅTTA JÄVLA LÄNDER! 
Här sitter jag och har lite ångest att jag ska plugga i 3,5 år och inte hinner resa, när jag istället inser att 3,5 år är alldeles för kort tid för att hinna besöka alla länder jag känner in.

Jag vill börja redan till hösten att stickalångt långt bort. Men vart? Japan, Sydafrika, Australien, Canada, Venezuela, Malaysia, Argentina, Mexico, USA...? Shit jag måste boka in tid med en studievägledare nu direkt. Så jag hinner med alla alla länder.



Nu är det snart tenta, sen ska jag frosätta drömma mig bort, bort, bort.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Jen

Men ja! Gör't!

2010-03-18 @ 09:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0