Plugg och paket

När jag skulle äta lunch alldels nyss och kom ner i köket så låg det ett brunt paket och väntade på mig på köksbordet. Det var det omtalade paketet som Kristin skickat från Svalbard. Vet ni vad det var i?


Kristin är ju dum i huvudet! På ett alldeles fantastiskt sätt. Tänk, vad länge det ska ta tills jag behöver köpa cigaretter, jag röker nästan bara på fest nu mera. Tack, tack, tack, tack fina du!


Sen sitter jag nu och skriver en sammanfattning inför tentan, så jag har koll på vad sjutton man ska kunna egentligen. Jag har ju inget direkt bord/skrivbord i mitt lilla rum, så jag sitter antagligen i sängen med krökt rygg och får göront, eller så sitter jag som jag sitter nu. Nämligen såhär:

Ergonomiskt? Benen somnar titt som tätt iaf.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag hoppas bara att du inte tror att jag försöker ta ditt liv genom detta. Hahaha.

2010-03-04 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0