Overkill Kräftskiva

Jag veeet. det blev en jävla massa länkande nu, men det här är för eran skull, begrips?

Jag lyckades, efter många timmar framför google, hitta bland det roligaste jag någonsin hört av Mia och Klara. Första gången jag hörde det satt jag utanför tältet på Emmaboda med Jenny (Det året vi bodde med coola bandet vad dom nu hette) Minns du att vi lyssnade då Jen?

Hela avsnittet är väldigt roligt, men vid 05,55-08,00 är det bäst i världen.
http://podradio.nu/feed/view/35/ - det blir lite jobb. Gå in där, lyssna på klippet näst längst ner (2005-08-15) och som sagt: 05,55-08,00

Ni orkar, jag lovar! Sen kommer ni sova gott.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag fick en bil-flashback men vi kanske satt utanför tältet.. Äru säker?



jenny.com

2010-03-11 @ 14:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0