Onsdag

Idag har jag varit hos pappa, gått till Elin, gått till Matte och kollar på Sleepy Hollow, gått ut från Matte och sett han låsa in sin nyckel, åkt med Elin och Matte till City Gross, träffat på Jocke på CG, åkt hem till Elin och ätit pasta Carbonara och nu väntar film och chips.
Jag har lite dåligt samvete att jag aldrig hinner umgås med mammi, men imorgn ska vi till Åre så då jäklar blir det kvalitetstid.

Hoppas hinna träffa Marie och Alfred imorgon, men först blir det Ikano och hämta mina shorts som dom skulle sy om lite lätt.

April, april säger vi imorgon! (Ett år lurade min pappa mig och min syster att OS skulle hållas i samhället Sommen. Vi gick på't)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0