När jag blir stor.

Som många av er redan vet så ska jag ju gifta mig med Ola någongång framöver. (Idol-Ola Svensson vet ni. Ja men döm mig då för fan) Ola vet inte om det här än (inte ens att jag finns, men det där är bara detaljer)

Nu är det så att världens (Alltså världens) bästa Daniel har frestat upp en hane som hade mycket med Melodifestivalen att göra. Så Daniel har alltså fått in foten i det här med att jag och ola ska träffas. Fantastiskt!

Så nu har jag och Daniel bestämt att när jag och Ola gifter oss och när Daniel gifter sig med sin hane så ska han och jag leva hemmafru-liv och bara gå på söder och dricka vin och gå på spa och sånt där.

Det ska bli så himla kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0