Måndag it is.

God morgon världen! Jag ska alldeles snart äta frukost och sen är det Polacksbacken som gäller för föreläsning. Gött.
Jag blickade bakåt här i bloggen och såg att första gången jag nämnde Alice i underlandet var i början av juni. Jag har alltså väntat nu i 9 månader på filmen och undrar lite lätt varför det alltid suger som mest när det är kortast tid kvar? Nu blir jag nästan förbannad för att jag ska få vänta så länge till på att få se filmen.
På lördag ska jag iaf få se den. Jävlar, va fint.
Rickard, som jag läser med, ska se den på onsdag när den har premiär. Jag kommer hata honom ända fram tills jag har sett den.

Pinigt om den är dålig nu.

Sen suger det när man märker att vänner skiter blankt i vad man säger, jag gjorde ett försök, nu ger jag faen upp. Och skiter i vilket. (För att klämma in iaf en gåta denna dag)

Men Elinelin är mitt nya projekt, här ska det bli kärlek. :) Men inte mellan oss, som det kanske lät där.

Näe, fan nu äre bråttom här.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hatar gåtor. Tar alltid åt mig hur långsökt det än kan vara :)

2010-03-01 @ 11:46:26
Postat av: sofia

va har jag gjort?

2010-03-01 @ 12:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0