Lite om lite.

M.I.A tar sig till Way Out West. Då gör jag också det.

Mailet till P3 är skickat, efter typ hundra timmar i en msn-konversation om tre. Dom kommer ju aldrig fatta ändå, inte hur stort det liksom är. Men jaja, vi gjorde vårt bästa, utan att bli alltför långrandiga. :)

För övrigt sitter jag o klickar in låtar i låtlistan till 25års-festen. Kul att se att det dyker upp låtar då och då, vilket innebär att fler gör samma sak (Om det inte bara är Jenny?) :)

Varför pluggar jag inte bara? Det är ju det jag borde.

Idag köpte jag lingon för 35 jävla spänn, för att jag är fattig och ska äta blodpudding, billig mat?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jen

http://bortsprungenkatt.blogg.se/2010/january/fattigt-studentliv.html :)



Jag har bara lagt in 3 låtar än så länge så det måste vara andra som lägger in!!

2010-03-08 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0