IphoneIphoneIphoneIphoneIphoneIphoneIphone

Jag vaknade, satte mig käpprätt upp i sängen, nästan svettandes "Måste ha en Iphone, måste ha en iphone, måste ha en iphone"
Jag vet inte vad som hände, jag har inte varit i närheten av en Iphone i typ en vecka, ändå så fanns det inget annat.
Jag ringde pappa. Han om någon förstod. "Jag vet Ellen, jag låg sömnlös innan jag köpte min"

Jag som egentligen är så himla nöjd med min telefon, men den känslan är som bortblåst.

"Är man Iphone-smittad så är man" sa pappi och fortsatte berätta om sina tusentals applikationer han laddat hem.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja Ellen du måste ha en! Jag som egentligen inte vet ngnting alls om mobiler ÄLSKAR den! ;)

2010-03-13 @ 15:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0