Hur högt kan dom gå?

Jag fick ett sms av mamma idag: "Hörde din önskan på radio" (Hon är ju ganska kort i sms den kvinnan. Jag frågade "Vilken önskan?" Och tiden gick, men inget svar. Så jag fick ju lova att ringa upp. (Då svarade hon inte först eftersom att hon hade fullt upp med att svara på det sms jag skickat.)
När hon VÄL ringde upp och förklarade så tackar jag gud för nätet, och för att man kan lyssna där!

Den här önskan skickades in den helgen jag var i Järvsö med Hanna och Kristin.
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=latestbroadcast&Id=3389&BroadcastDate=&IsBlock=
Efter 10,49 smäller det.

Hur menar dom att vi ska maila, hur förklarar man? Eller...Var börjar man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0