Humorhimlen

För er som inte fattade bättre utan missade klippet i Humorhimlen så kommer det här:

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2251053&BroadcastDate=&IsBlock=
31 minuter in i programmet smäller det.

Jag hatar att hon säger Eleonor. Älijonår, så säger hon. Betonar det som att "Tro fan inte du heter något annat än Eleonor. Det gör jag iofs inte heller, men jag förstår inte vem hon menar när hon säger Eleonor. Inte ens mammi och pappi säger det. Inte ens... ingen.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tänkte också på hur hon uttalde ditt namn. Men så tänkte jag att just det så heter du ju faktiskt...eller du stavar ju så. Det är ju fint, varför säger ingen så?

2010-03-11 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0