Gårdagens inköp

Jag gick in på JC med orden "Här har jag inte hittat nåt fint sen jag var fjorton" Sen stod jag med ett par ljusa jeans i handen, redo att kliva in i provrummet. "Hoppas dom inte passar, har inte råd. Hoppas dom inte passar, har inte råd"
Expiditen måste trott att jag aldrig någonsin ville köpa byxorna när jag mummlade ut ett "Nej, fan också"
Dom satt ju som ett smäck.
Sista inhandlingen av Carl Tryggers, det måste bli så.

Jeansen fick följa med mig hem och jag älskar dom! Titta bara:


Sen borde jag ligga plus på jeanskontot då jag bara köpt billiga jeans a la Cheap Monday de senaste fyra åren, så ett par JC-jeans för 600 kan ju faktiskt inte vara hela världen. Jag ska möta våren i dom! Och i alla mina fina leggings.

Jag är redo nu vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0