Ett foto i timman från 10.00 - 00.00

Tanken var att jag skulle göra en liten perodi på stor-bloggarnas "Ett foto i timman" där de flashar sina perfekta liv. Så jag bestämde mig för att ta ett kort klockan hel varje timma (oavsett om jag så satt på muggen eller stod i duschen)
Sen råkade det bli en så himla fin dag så jag flashar väl lite jag också då! :)


10.00 frukost och Corren



11.00 kom Elinelin nyopererad och blodspottandes.



12.00 hade vi hunnit vara nere på stan och det var fantastiskt vårigt ute.



13.00, Matte hade anslutit och vi gungade (sjukt otäckt egentligen. Jag satt stel som en pinne)



14.00 hade vi tagit det fantastiska beslutet att genomföra årets första grill.



15.00 kollade jag på när Elin och Matte hängde upp en rullgardin.



16.00 Matte satte fortfarande upp en rullgardin.



17.00 tog vi beslutet att besöka systemet för andra gången.



18.00 stod vi utanför Prästgårdsliden och väntade på Macke som hämtade en dator.



19.00 Var vi tillbaka hos Matte igen.



20.00 hade vi åkt Mjölby runt för andra gången, den här gången i jakt på mat.



21.00 Elinelin lämnade oss och kvar blev vi andra tre och ölen.



22.00 befann vi oss ute på balkongen



23.00 satt vi i soffan och fortsatte önska låtar från Spotify



00.00 hade jag hunnit hem och skrev dagbok, som alltid, och somnade sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0