Bilder

Jag tänkte att jag skulle leta upp en rolig bild från mammas bilder som är kvar på datorn, att förgylla blogginlägget med. jag kunde inte bestämma mig, så jag tog nästan hur många som helst.


Det här är min syster på julafton, hur fint ser hon inte ut att sova? Man blir ju avis.



Fuertuventura efter en sjuhelvetes färd på fyrhjulingar.



På Irland körde jag runt min familj och Pernilla i häst och vagn.


Okejdå, jag ska säga som det var. Det var inga snorungar som satte upp rondellhunden i Boxholm...Det var min mamma och hennes vänner.


I Sydafrika bodde jag och mamma såhär fint, i den gula där!



Där skötte jag boskapen.



Oh-rey



Natt-tåg hem från Åre på vår traditionella endagsutflykt dit över långfredagen. Tågkonduktören tar bilden, det är så ofta så när mamma är med.



Jag ska få ett paket på posten på torsdag eller fredag, jag har inte en aning om vad som är i, men det kommer ända från Svalbard. Mest av allt hoppas jag att hela Kristin ligger i kuvertet!
Jag kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0