Bästa tiden

Bästa tiden är alldeles precis just nu. Har skrivit klart båda tentorna från de två kurser vi läst hittills och börjar ny kurs imorgon. Men just nu så finns det inga krav eller måste. Nice.

Det här firade vi såklart med billig öl på Norrlands, (Något pinsamt att jag inte ens hade 4 kronor löst till inträdet, men vad gör man?)

TP, jag lyckas alltid hamna i det vinnande laget, (Jag ÄR det vinnande laget)






Diskussionerna gick hett runt om Spanska Stolen ens är genomförbar, samt om inte Gunnar (65+, vår föreläsare) är den finaste mannen nånsin.

Sen är det ju jäkligt spännande att man är king på att cykla bara för man är full? Jag har aldrig cyklat så korrekt eller snabbt som när jag cyklade hem nyss. (Jag är, i nyktert tillstånd bäst i världen på att cykla vilse)

Imorgon är det möte med F-gänget i Stockholm! Fy fan vad jag längtat efter detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0