Att vara eller att icke vara...förkyld.

Jag bestämde mig, nu fick det vara nog med förkylningen. Så jag rensade upp det jag hunnit snyta ut de senaste timmarna, vilket fyllde en Willyskasse till bredden.


Sen kom jag på att jag har ju köpt så himla mycket godis eftersom jag är sjuk. Samt att mitt "Krya-på-dig-du-är-lika-sjuk-som-Madicken"-paket från mamma kommer imorgon (Jag VET. Hon är bäst i världen!)
Så då bestämde jag mig, att fram tills posten kommer imorgon ska jag vara sjuk. Man vill ju inte förhasta sig. Så det blir blodpudding idag, järn ska det vara när man är sjuk!



Sen har jag åkt på ett jävla moment 22. Jag råkade högerklicka på min papperskorg (på datorn) och välja "Flytta till papperskorgen" så nu har jag alltså slängt papperskorgen...I papperskorgen. Nu kan jag inte hitta papperskorgen på datorn (För den ligger ju i papperskorgen) Hur fan gör man?

Kommentarer
Postat av: Rolle

Vad du skall göra är att högerklicka på desktopen klicka på Personalize, välja Change desktop icons, och vid "Desktop Icon Settings, bocka i Recycle Bin.

2010-03-12 @ 09:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0