Alldeles just Nu.

Jag ska snart gå ner och fixa pasta med någon form av egenkomponerad Kycklingsås till. Väntar bara på att det ska bli ledigt vid spisen.

Ha en fin helg i ryggen. Riktigt bra fest i fredags, mys med bio igår och strålande sol idag. (Eller det var lite sol iaf) Sen har jag planerat in en helg i Örebro, bara ett dygn efter min 25års-dag. Det ska bli fint. Cissi, Hanna, Frest och Linn. Häng med! (Det är Bristarn vi vill ha! haha)

Orkar man gala i natt? Kanske alltså. Vi får se.

Så är jag så himla glad att jag är glad! :)

Puss med er!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vadå bristan ni vill ha,haha, hänger inte med alls! ;)

Känner du efter filmen, är det nått man bör gå på eller kan man vänta tills den kommer på film?

2010-03-07 @ 20:42:01
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0