Slut på veckan.

Igår drack jag tre öl, det tyckte min kropp var en alldeles för stor mängd tydligen, för imorse var jag allt lite bakis. Typiskt.
Fast så fort jag kom till Jobbet och fick svettas lite, så blev det bättre. Det gick så himla snabbt idag, och när jag slutat för dagen så flötade jag i mig en pizza hut-pizza. Det är fan inte varje dag, kan jag säga. I vanliga fall blir det en sallad, typ. Men idag så, idag festade jag loss på en Bacon bbq (utan beef och rödlök, vilket innebär bacon, mozarella och bbq-sås)

Nu är jag hemma och ser fram emot tre dagars ledigt. Det börjar med tvätt-tid imorgon och sen ska jag förhoppningsvis träffa Daniel! :)

Skärgården bär det av till också, mamma kommer. Jag hoppas det blir fint väder så man kan sitta på altanen och dricka rödvin, det är grejjer det!

Nu väntar sängen alldeles strax.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0