Slottsvandring

Idag har jag varit med Daniel, vi åt på Fridays och gick ett varv runt slottet. Det var en fin dag, lite kall, men fin!
Daniel frågade återigen om han hade berättat om att han åkt bil med Ola (som jag ska gifta mig med) och jag sa att det hade han ju redan berättat, sen är det sjuka att när jag skulle gå på tunnelbanan vid Gamla Stan, och när tåget stannade så satt Ola där alldeles framför ögonen på mig, innanför fönstret. Kära nån, vilket tecken. Ni förstår va?

Jag satt mig på lagom avstånd med Frest i luren hela tiden. Lyssnade på lite härlig skånska och tänkte på hur fina våra boarn kommer bli. :)

Nu är jag hemma och det är himla skönt, för precis innan jag träffade Daniel så städade jag ihjäl mig, tvättade och diskade. Så det är så himla rent och fint här! Jag undrar så när dammsugaren användes senast, dock kan jag förstå varför, den suger verkligen! (Dåligt)

Men som sagt, nu är det moppat och allting här, och jag duschade hur länge som helst och använde all denna bodyscrubb, facescrubb, hårinpackning, rakade benen och allt det där. Så jag är också hur ren som helst!

Imorgon ska jag till Carro och Gustaf! Å, vad fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0