Prisa gud!

Fick tillbaka 1900 på skatten, jag som trodde det skulle bli +- 0 eftersom jag sålt ett halvt hus under 2009.
Sen har jag gått och trott att det jag gjorde av med i England inte hade dragits än, för att idag inse att det visst hade gjort det. Så jag har 3400 istället för 0, som jag trodde.
Plus att dricksen tickar in som den ska. Det har hittills varit ganska lugnt på jobbet och jag har jobbat lunch båda dagarna, men har ändå skrapat ihop 400 kronor hitills i dricks. Fina extra pengar.

Sen är det så himla underbart för pappa ringde och sa att han som ville hyra husis mån-tors under p&l-veckan hade ångrat sig. Varpå pappa säger dom underbara orden "Nu har jag ju lovat er att ha husbilen, så ni får ha den från vilken dag i veckan ni vill" Vi kommer åka på tisdagen. (Har jag redan berättat detta?)
Det är det fina med min pappa, lovar han något så håller han det. Och han skulle aldrig lova något han inte kan hålla. Det där har jag tagit med mig och blir himla irriterad och upprörd över sånna som lovar saker och sen inte håller dom. (Luuugn, inte struntsaker såklart)

En gång, tror det var innan jag fanns på jorden, så skulle pappa och Carro åka Ålandsbåt och Carro, som var räddast i världen som barn vägrade gå på båten innan pappa lovat att den inte skulle sjunka. "Looova att båten inte sjunker pappa" Men pappa svarade bara "Jag kan inte lova det, men det är väldigt liten risk att den sjunker. Men lova kan jag inte" Jag vet inte hur lång tid det tog innan dom fick på Carro på båten.

Jag tycker det är fint, lovar man så håller man!

Men åh, Peace and Love, jag kan knappt vänta. Så jävla roligt! Jag ställer in mig på spöregn hela veckan, för jag orkar inte bli besviken. Det lär ju aldrig bli så bra väder som förra året.
Det ska bli kul att åka så pass tidigt också, leta bra plats och bo in sig riktigt ordentligt.

Nåja, nog om detta. Inga bilder än, jag veeet. Men mån-ons är jag ledig och då ska jag till Carro och Gustaf, ska försöka få det gjort där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0