Peace and love står äntligen för dörren

Husbilen är packad, håret är klippt, kroppen är tvättad - nogrannt (Vem vet när jag kommer åt en dusch nästa gång) och vi har verkligen tänkt på det mesta i år. Cykel, dator, mobilt bredband och kylskåp! vilket jävla lyx det kommer bli. Tält känns så himla längesen och efter att ha festivalat tre somrar i husbil så har jag svårt att se mig själv krypa ner i en iskall, oftast blöt, sovsäck för att sedan vakna med tvåtusen grader i tältet, vid typ fem på morgonen.

Näe, nu för tiden ställer vi värmen i husbilen, lägger oss i riktiga sängar och ser till att få minst 6-7 timmars sömn för att orka ännu en dag. Och det gör det hela så mycket mer vär!

Så, idag åker jag, Matte, Linn, Frest och Emma mot Borlänge, för att senare ikväll eller imorgon bli hedrade med Cissi och Hannas sällskap. Elin Hellspong kommer imorgon om jag fattat det hela rätt.
Och har vi tur så kommer även Flåsa och Elinelin i slutet av veckan.

Åh, det ska bli så himla bra. O vad gör det Om (jag säger OM) et skulle råka bli dåligt väder? D höjer vi bara värmen och sätter oss inne en stund. :)

Puss på er allihop, jag kommer säkert kunna skriva mer ifrån festivalen!
Ha en underbar vecka!

Kommentarer
Postat av: lucke

hej på dig! Allt bra idag? :)

2010-06-29 @ 10:01:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Pernie

Ha de sååå himla fint nu!!!

2010-06-29 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0