Om en liten vecka.

Om en liten vecka är det bara en ynka dag kvar tills vi åker till Peace and Love! Å kära nån, har sommaren kommit igång så ordentligt? Jag har knappt hunnit med.

Idag har jag planerat hur min hemresa blir, måste till Uppsala först och hämta nödvändigheter, så som plunt-kikaren och liknande. Sen tåg till Linköping, förhoppningsvis upphämtad av någon förälder (eller syster?) sen till Studio hair art för att klippa mig (För första gången på ungefär ett år. Det blir alltid såhär, fast jag lovar mig själv att gå oftare till frisören) sen till Minnestad och packa husis full med festival-nödvändigheter och sen, tisdag morgon så bär det av.

Först jag och Matte till Örebro, där jag lite lätt byter ut Matte mot Frest, Emma och Linn. Sen vidare mot Borlänge! O fy fan vad det längtas i min mage. jag kommer inte kunna sova kvällen innan.

Vi har bästa! Vi kommer ha med cykel. Då kanske det äntligen blir av att man tar sig till alla konserter man vill se (53 band har ju jag att hålla reda på) och det gör heller inget om vi bor på exakt samma ställe som förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0