Mjuka och Sköna - lena.

Jag och Elin har någon form av renlighetstema vad det gäller våra kroppar nu när vi bor ihop (Jag skulle vilja säga det samma om lägenheten, men det blir så fort rörigt bara för att man är två)

Åter till kroppen. Det är bodyscrubb, facescrubb, skrubbhandskar, hårinpackningar, plackers, lysterine, dagcreme, forfilar och allt möjligt så man känner sig som en orm som ömsat skinn när man kommer ut från duschen. Så jävla härligt!

Idag är jag ledig och alldeles snart ska jag åka till Gamla Stan och hälsa på Sofia som har en second hand-butik där. Sen ska jag nog hänga med Daniel, om han är ledig. Fina Daniel! (Och fina Sofia såklart)

I natt sover jag hos Sofia, sen är det jobb imorgon 12-17, sen är det fredagkväll! Så himla fint. Kanske måste gå och dricka billig öl nånstans! :)

Puss hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0