Lördag

Linn överraskade med att ringa igår och meddela att hon är i Stockholm. Så hon kommer förhoppningsvis in och kramas på jobbet idag! Jag hade också gärna varit på F12 igår, men med facit i hand så är jag nog kanske mest glad att jag inte var det. Visa saker kommer nog alltid vara som dom är och jag är glad att jag inte behöver lägga energi på det längre.

Jobbet ja, vi visar fotbolls-vm på nedervåningen och det lär vara stört med folk idag. Sen nästa vecka stundar bröllopet och då kommer väl restaurangen explodera. Kära, kära nån vad folk det kommer vara.

Jag har världens risigaste hår, men är det ens någon idé att duscha innan jobbet? Det är 12000 grader varmt och det räcker att man kliver in på jobbet så är man äcklig som fan igen.

Näe, duscha får jag göra när jag är ledig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0