London igen.

Vädret fortsätter att leverera. Just nu ligger jag i skuggan under ett träd i en park nånstans mitt i london. Väntar på att Eileen ska vakna och ta sig in till stan. Skulle gått ut igår men åkte hem efter några öl vid ett-tiden. Detta gör att jag har 50 pund att göra av med idag, innan jag beger mig ont sverige igen. Jag funderar på att lägga dom på mat och öl. Det vore fint med en kvalitets-dag så här på slutspurten. Landar igen vid nio i morgon i sverige. Hörde att min blivande man idol-ola (fråga inte ens) spelar på grönan imorgon. Ska jag behöva åka dit och ställa mig längst fram, längst av alla alla? Detta om detta. Nu hoppas jag Eileen vaknar snart, det här suger lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0