Inga bilder från kameran

Jag har ingen kamerasladd. På Kristins dator finns det heller inget sånt där minneskortshål. Så det lär dröja innan Londonbilder och sånt kommer.

Dagen har varit riktigt lång, landade vid tio i Sverige efter att ha sovit på buss-flygplats-flygplan-buss, när jag väl kom till Stockholm så var det så himla fint väder så jag och Elin la oss i Fredhällsparken och solade och åt lunch.
Sen ringde jag min lilla storasyster som var parantes-bakfull och svarade genom att frusta fram "Jag dööööör" Så det var bara att ta sig till Fridhemsplan för att agera handräckning och personligt stöd.

Jag fick med henne till Rålis och vi råkade sätta oss alldeles precis bredvid Anna (Som jag läser med i Uppsala) så vi solade en hel del och tittade på alla alla hundratusen människor som också var där.

Jag tog mig hem till Elin (Eller hem till mig är det ju, över somamren) och hon hade piffat till balkongen så himla fint! Bord och blommor, vilket sommarhäng det kommer bli där.

Daniel ringde och berättade att bra band spelade vid slottet klockan åtta, så det var bara att tänka bort lugn hemmakväll och sadla på sig finkläderna (jag ljuger, jag hade samma kläder som jag haft i minst 24 timmar)

Jag och Elin åt på Mcd och sen letade vi upp Daniel och Jenny vid slottet och kollade på jippot där. (Linn: Jag tror att jag såg Mats vara vakt där, i militärkläder. Stämmer det? Gör han fortfarande lumpen?)

Nu har Elin frestat iväg till hanen hon känner in och jag måste verkligen sova snart. Imorgon är det jobbdags, jag hoppas det blir precis lika roligt som förra året.

Puss hörni! Och god natt.

Kommentarer
Postat av: Linn

Nepp han är inte i stockholm, men han muckar inte förrän fredag=)

2010-06-07 @ 17:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0