Fredag

Fredag, det är det ju nästan jämt!
Jag har jobbat 12-17 och eftersom att det bara innebär två timmars servering (Har ju bufé på lunchen) så caschade jag in 20 spänn i dricks. Fi fan, dock hade jag bara två bord. Så det är inte så konstigt.

Nu har jag kommit hem, duschat och snott en öl från kylen, som egentligen är Elins. Jag känner mig så stor på något sätt, kommer hem en fredag och dricker öl i min ensamhet. Men fötterna är döda och jag orkar inget annat än att ta mig till balkongen för en cigarett. Och den ska snart tas. Gött!

Ha en fin helg mina vänner! Jag ska jobba mest hela tiden, börjar iofs inte förrän 16 imorgon.

Jag hatar att inte kunna lägga in bilder, hur kunde jag inte ta med min egen dator? Pucko-Ellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0