Fint folk.

Död i fötterna efter tio timamrs jobb idag, men det är så skönt när det är över för dagen att jag nästan skulle kunna jobba jämt.

Nu sitter jag och äter mackor och dricker mjölk (hur gott ska det behöva vara med mjöl när man verkligen är sugen på det. Jag dör, så gott) framför tvn. Hur mysigt är det inte med tv? Jag har ju ingen i Uppsala.

Jag njuter av det mesta just nu. Elin hade dock kunnat få vara här, då hade det varit ännu mysigare. Men hon är och spelar biljard med hanen hon dejtar. ÅÅååh, jag är lite avundsjuk. Tänk vad mysigt att ha någon att bli glad över sms ifrån och någon att gå och ta en öl med som inte bara är en kompis. Mys, mys, mys.

Dags för sängen snart. Någon som vill gå ut med mig på onsdag? Jag är ledig torsdag nämligen. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0