Efter tio

Förra sommaren när jag började jobba på pizza hut så rasade jag i kilo, typ 4 stycken tror jag och det är görmycket på mig. Kanske inte en normal bieffekt på ett sånt ställe, kan man tycka. Men faktum är att man äter nästan inget och man springer hela dagarna, så kilona rasar faktiskt. Så här smalis var jag förra sommaren

Jag tycker att det syns iaf, på ben och ansikte. Men det kanske bara är jag som inte ser mig själv hela tiden, som ni andra. :)

Nu är det ju så att jag helst inte vill gå ner något alls. så den här sommaren så åker jag till jobbet och äter ordentligt innan passet börjat, och varje gång jag är minsta lilla sugen på nåt här hemma så dukar jag fram till världens måltid, för att inte förlora ett enda gram i vikt.
Ni förstår hur det kommer sluta va?
Jag kommer bli helt jävla enorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0