Dagens i-landsproblem

Det är så himla mycket sol ute idag, jag ska snart rusa ner till parken för att sola. Börjar inte förrän 16 idag.

Jag vet inte hur jag ska lösa det där med att orka sola så länge, jag är ju en av de mest rastlösa som någonsin förekommit och jag vet att om jag börjar tycka det är tråk så måste jag gå in igen. Annars dör jag lite av tristess.
Så ska jag vänta en timma med att gå ut, för att verkligen se till att kunna ligga under de timmar solen tar som mest, eller ska jag gå ut nu och sen helt enkelt ligga kvar, no matter what?

Jag ska leta upp sånt som tar tid ifrån mig. Böcker, cigaretter, dryck, melon, tidningar, telefon. Jag SKA orka. SÅ är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0