Xided

Nu har jag kommit hem efter en jobbdag med feber. Eller jag åt Världens största ipren innan jobbet så febern försvann. Men jag var ju fortfarande sjuk. Så jävla långsam, det var helt galet. Jag tänkte "Men öka då kroppen" men det gick verkligen inte.
Sen att det är runt 28 grader inne i restaurangen gör inte saken bättre. Vissa gäster säger "Ni har det lite varmt här inne!" "NÄHÄ, MENAR DU! Min svett droppar nästan i din mat, jag springer som en skållad kanin fram och tillbaka och ni tycker att det är LITE varmt"

Innan jobbet åt jag även världens fetaste pizza, för jag hoppades att det skulle göra susen. Än har jag inte märkt nåt faktiskt. Teddy var en ängel och köpte nån vitamin-drycks-historia åt mig också. Sen gjorde jag faktiskt så att jag sjukskrev mig inför imorgon, annars kommer jag aldrig någonsin bli frisk. Så inför imorgon har jag dansat snö-väder-dansen och hoppas på svalka inne i lägenheten. Sen kan det bli strålande sol igen. Så fort jag är frisk.

Vi hade även fått tshirtar från företaget som gör Xider som vi skulle ha på oss, så fruktansvärt jävla pinsamma.

Hur mycket tror ni jag log med mina feberögon och hur xided tror ni jag såg ut idag? Det blev ju bara pinsamt. Genomskinliga var dom också. På en stod det "Wanna get xided tonight" Det låter fan som man ska följa med gästen till sängkammaren om man skulle ha den på sig.

Som tur var så ska vi inte ha dom än på tre veckor egentligen, jag hoppas dom hinns glömmas bort tills dess.

Nu ska jag lägga mig och somna så stort. Jag har ett litet hål i hjärtat för jag saknar Peace and Love-gänget så mycket. Fina, fina ni!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0