Underbara sommar

Att klaga på 30 grader på jobbet är inte att klaga på vädret, det är att klaga på att vi inte har ac. Helt ärligt, 30 jävla grader och stress upp till öronen. Jag rann hem igår vid 12 på kvällen.

Hemma väntade Kristin! Fantastiskt va! Vi gick ner till Fredhällsbadet och jag tog ett nattdopp. Satt och kände in Sommarnatts-Stockholm innan vi gick till sängs.

Jag gissar att jag måste bada inatt när jag kommer hem också!

Annars saknar jag en lönespec. Men får i vilket fall lön imorgon. Inte mycket, men tillräckligt att betala tillbaka till allra käraste syster. Sen blir det mest spara. Mitt sommarlov börjar vecka 32 och tills dess sska jag ha sparat ihop bra med pengar. Det är tanken.

Då blir det Gotland mån-fre för att gå på finfina Maries bröllop, sen går flyget mot Göteborg fredag morgon och då ska Way out West tas med storm. Hur roligt kommer det bli? Kära nån.

Jobb om någon timma.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0