Snart efterlängtad helg!

Iadg hade jag hand om uteserveringen på jobbet. Det regnade ju katter och hundar, så jag hade inte ett enda bord. Fast fullt upp ändå.

Imorgon ska jag jobba 12-17, sen åker jag underbara bus4you mot Östergötland för att sova hos fina-Stina. På lördag är det dags för gummibåtsrace, det ska bli galet roligt!

Båtern jag köpt, som reservbåt på Clas Ohlson är tydligen 115*230 cm stor. Låter inte det helt galet eller? Kan en gummibåt vara så lång? Tydligen.

Så här fin är den iaf


Det kanske får bli den som är mainboat.

Nu ska jag packa och försöka sova, för imorgon måste jag upp klockan tio. Och tro det eller ej, men det är tidigt för mig nu för tiden!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men vad är det där för lyx båt? haha. ja, kanske borde ha förståt det, men gummibåtsoskuld som jag är så.... ;)

2010-07-30 @ 08:32:46
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0