På bättringsvägen?

Alltså jag blir verkligen inte bättre. Nu känner jag mig mycket sämre än jag gjort tidigare och orkar knappt sitta upp.
Fan, fan, fan jag har inte råd att vara hemma imorgon också. Jag behöver min dricks för att leva.

Idag har jag ätit med Sofia i Gamla Stan. Daniel kom en sväng också, det känns så sjukt tråkigt att vara hängig och inte orka nåt. Känner mig nästan otrevlig. Men är man sjuk så är man.

Nu är det Beverly Hills på tv, hur dåligt är det inte egentligen. Jag hade gapskrattat om jag orkar.

Fan, när jag sväljer känns det som jag har rakblad i halsen, jag var nära på att svälja ficklampan förut när jag skulle kolla så jag inte hade halsfluss.

Sen har jag inga mat och så gott som inga pengar. Hur fan gör man då? Hade jag haft pengar hade jag ändå inte orkat gå och handla, som det känns nu. MAMMA HJÄLP! Jag vill ligga i soffan i Minnestad, bli servad med godis och någon som ropar "Maten är klar" och kommer med tidningar och vatten när man vill.

Jag hatar att vara vuxen.
Sen vill jag ha en klapp på kinden, då hade jag blivit friskare mycket snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0