Men kära hjärtanes vilken galen lördag.

Igår jobbade jag till elva, sen åt jag den fetaste pizzan på hela huten (Cheese feast, det är endast blåmögelost, fetaost, cheddarost och mozarellaost på den.) Jag håller ju på att bli smalast i hela världen, så nu ska det ätas ordentligt.
Min utsikt var Lisa som städade baren


Sen mötte jag upp Amanda och Jonathan och gjorde Mariatorget i spöregnet. Som vanligt tyckte vi inte att tre var sent nog, så vi satte oss i en taxi mot Stureplans femställen. Amanda är kung av snack och snackade till sig gratis taxiresa.


Vi betalade in oss för fyrajävlahundraspänn på nått ställe och när det stängde så gjorde vi sådär som jag tydligen alltid gör nu för tiden. Hoppade in i en taxi och hamnade på en helt galen efterfest.

Det var på en båt. En fet båt med jacuzzi och bastu ombord. Självklart hoppade vi i jacuzzin innan vi länsade barskåpet och smet ifrån festen. "Du är väl en sån där feminist" sa en av hanarna. HAHA Vilket jävla pucko.
Jag mår dåligt över att det finns tjejer som går på sånt där.

Vi gick genom Stockholm till Hornstull och åt frukost utanför 7-11 och sen åkte vi buss hem. Jag kom hem vid nio på morgonen. Helt galet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gaaa let!!! Där hade jag velat vara med!! :)

2010-07-26 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0