Ledig helg

Igår gick det himla bra på jobbet, konstigt att det ofta går lite bättre när man är lite lätt bakis. Fick till o med bra dricks.

När jag kom hem hade vissa, i vanliga fall underbara, sambosar inte städat ett endaste dugg. så det var thaimat-kartonger, spyhinkar, nerspydda/snusade lakan och disk till förbannelse. Inte okej!
Men jag kom på att istället för att lägga energi på att störa mig på det så kunde jag lika gärna lägga energi på att städa, så nu ser det lite bättre ut här iaf.

Är ledig nu i tre dagar och ska tydligen till Mjölby ikväll, för alla alla jag känner i Stockholm har valt att fly stan, jobba eller bara inte peppa. Så då får man åka dit festen är istället. Det blir jag, Elinelin och några flaskor vin. Brukar bli lyckat!

Sen på måndag tror jag att jag får med mig Linn tillbaka till Stockholm för att gå på Grönan. Åh, vad roligt!

Nu ska jag snart börja fixa mig för att ta tåget söderut!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0