Helg i Linköping.

Vilken tur att jag tog med så himla mycket ombyte till min Östergötlands-helg. När jag har haft exakt samma kläder från lördag tills idag.

Jag och Elin skulle ut i Linköping och Sverik gjorde ett tappert försök att följa med oss. Men gav upp ganska snabbt.
Jag och Elin kom hem idag från vår utekväll. haha. Men lyckat var det. En av de finaste söndagarna på länge, det blev öl istället för glass och sen parkhäng i ett, för mig, iskallt klimat.

Nu ska jag snart tillbaka till Stockholm och ha kvalitetstid med Elin. Som jag ser fram emot det!

Puss hörni.

Kommentarer
Postat av: Elin

himla fin dag! :)

2010-07-19 @ 20:10:37
URL: http://elofs.blogg.se/
Postat av: Elin

himla fin kväll! :)

2010-07-20 @ 14:08:38
Postat av: Ellen

Himla fina ni! :)

2010-07-20 @ 15:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0