Ellen-hostan is back to stay.

Igår blev en himla fin dag! Det började med att jag vaknade och var mycket bättre i både hals och näsa. Dock har hostan kommit och jag höll på att kasta upp över två killar på tunnelbanan som satt och lyssnade på smörsång "Schit schejen, du eee sjuk asså" sa dom tillslut. haha

Jag åkte till Nacka och mötte upp Joel och Sofia för att gå och lägga oss vid vattnet och sola. Dom badade, men det där är ju inte riktigt min grej alla gånger.

Så galet varmt, på ett fantastiskt sätt.

Efter sol, bad och glass i några timmar så åkte vi mot Götgatan för att kolla på matchen. Passade på att äta och dricka några öl också.

Avslutade kvällen på Snotty och sen var det raka vägen hem till sängen för min del.

Nu ska jag sitta och försöka överleva värmen här inne innan det är dags att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0