Det blev en himla fin dag ändå!

Doktorn jag träffade var så himla snäll och snabb, han så gott som våldtog mig i halsen med en lång tops och tyckte att jag var "stark" som inte gjorde ett ljud ifrån mig. Det var trots allt lite skönt att bli kliad i halsen.
Ingen halsfluss hörni! Det var goda nyheter.

Efter doktorbesöket köpte jag med mig fika och plommon till Sofia och vi spenderade några timmar i hennes butik. Sen la vi oss i Humlan och njöt av att inte göra ett enda skit i några timmar.

Jag kom på att det var ju whiskey jag skulle ha mot min hals! Så vi gick till en uteservering och drack Irish coffee/vin/whiskey och njöt av att det var sommar.

Jag vågar knappt somna, för jag vet hur jävla ont jag kommer ha i halsen i morgonbitti. Imorse grät jag i princip när jag försökte svälja dom första tio gångerna. Snälla, gode högre makt: Gör mig frisk nu! Jag vill bara sova ordentligt en endaste natt!

Imorgon blir det VM-final på någon passande krog.
Nu kollar jag typ alla säsonger av Hey Baberiba och känner in min feberfria tillvaro.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0