Veckan. Och veckor framöver.

Igår när jag skulle sova var jag så uppspelt så jag knappt kunde ligga still. Som dagen innan julafton, typ. Varför? Jo för att på torsdag åker jag till Stockholm och träffar Kristin!! (Jaa, Lasso också. Men Kristin är viktigare i detta fall) När var det sist? Jag tror det var början på september. Vi kommer få dricka hundra öl om vi ska gå igenom allt som hänt.

Sen när jag har träffat Kristin färdigt och det blir fredag, så åker jag till Mjölby och börjar förbereda flytt av grejer till Uppsala. Sen hinner jag säkert med en utgång over there också. Det brukar hinnas med.

Men vilken vecka va? Och innan dess så ska jag hinna med tre skoldagar men inte idag, för idag ska jag hem till Anna och plugga igen. Så jäkla flitig såhär i början!

O den 19e februari då? Då kommer Frest! Och då är vi bjudna på inflyttningsfest här i Uppsala. Underbara tid!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0