Och humorn hänger i.

Frida Ragvald (aka *tatta*) Har levererat följande till mig (aka *LN*) på www.skunk.nu den sjätte december 2001:

"Det är inte lätt du!!!!!

JAha, Hej förresten!

Läget? med mig ä det bara bra....jihu ta hål i röven imorgon....nej tro inte på det nu! ska ta hål i fittan=) o vissa frilund det på lördag....


nej tro inte på det heller ska ta håll i ögat!

///Puss Raida."



Vissa led av tvångstankar
Pernilla Carlson, nionde oktober 2000:
"Tjennare!!
hmm.. jaja.. tack för vi ses;andet! öhhuuhuu *5.. =)ha´t bääst pernilla"



Jenny Sandberg
meddelar helgens bravader, 30 september 2000:
"Närrrå...

Frida blev bara hemtagen av Affe o Ann-marieför hon knappt kunde gå, Marie fick anfall o pern tjöt...

så så onyktra var vi inte..=)"



Och Sofia Ek var alldeles egen:
"häj häj. Fia lessen, dels lite för att ellen, ja hon vajuh lite sur när hon va här, men det har väl gått över? men största orsaken att det rinner floder i ögonen här hemma är att calle har en flickvän!! FAN, va allt bara bajsar ner sig i brallan hela tiden, först erik, han blev ful, sen martin, fick flickvän o nu calle, o linus kan jag jhu aldrig få!! buuuhäää.. vi leker ensamma du o jag nån dag, vill sofia jättemycket! te o kaffe/soffiiia!..!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0