Nytt år.

2010 kommer bli världens bästa år, visst?

Jag är kvar i Boxholm efter nyårfirandet och igår var en riktigt bra bakisdag. Hemkörningspizza och Eva och Adam (Ni vet serien för typ tioåringar)

Jag funderar på att köra en detox. Bara grönt te och buljong i 7-10 dagar. Lucas skrämde upp mig med att det ligger gamla cheeseburgare i systemet och dom vill jag ha ut! Haha
Förövrigt gick Lucas utan skor ifrån Bäverplan till Dalgårdsgatan mitt i nyårsnatten, vilket resulterade i svårt härdade fötter. Hur tänkte han?

Idag ska jag hjälpa Elinelin att flytta, om jag någonsin kommer ifrån Boxholm. Sen blir det Motalarevyn och kanske en flaska bubbel efter det? Näe, jag tror nog inte det förresten.

Men stackars Elin, här har jag lovat att hjälpa till och så tar jag mig inte ens till Mjölby. Skit-liv. Snart Elin, snart!! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men du var ju så snäll o kom och skrubbade ur hela min kyl/frys. Det tackar o bockar vi för! Nu Vin!!

2010-01-02 @ 18:39:49
Postat av: Carro

Detox. jag klöks bara jag hör ordet i min hjärna. detox....urk...



Jag kommer ALDRIG att göra om det igen. Bara så du vet. Det står en flaska i mammas kylskåp, ifall du skulle bli sugen...

2010-01-04 @ 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0