Nytt år.

Mamma är hundvakt åt en Totte. Vi trodde att Totte avgudade prinskorv, för alla vi gav dom försvann i ett nafs. Sen upptäckte vi att Totte inte äter prinskorvarna. Prinskorvarna sparar Totte... i vår soffa. Ni vet den där springan mellan ryggstöd och sittdyna, där man ofta hittar hårnålar och enkronor. Där hittar vi nu prinskorv.

Annars skulle jag mest av allt vilja ha boende och allt klart inför Uppsala. Jag blir bara trött när jag tänker på det. När jag börjar fundera hur allt ska bli så vill jag köpa en lägenhet på rätt sida järnvägen i Mjölby och gå på vattenhålet varje fredag. Men jag vill inte bo på Easy-street. Här ska fan upplevas.

Nu ska jag klä på mig kläder och göra mig fin. Ikea nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0