Nu jävlar. En gång för alla: Min framtid (eller iaf vår) ser ut som följer:

Imorgon åker jag tåg till Stockholm, framme runt tre. Sover förhoppningsvis hos Drömmen, för att torsdags morgon ta tåget till Uppsala, gå på introduktion, sen tillbaka till Stockholm.
Helgen firas i Stockholm.
Söndag sätter jag mig åter igen på tåget till Uppsala där jag spenderar natten (Och ytterligare typ 11 nätter) hos min faster, för att på måndag gå till skolan.
Från första februari har jag (med 99% säkerhet) ett studentrum där jag ska se till att trivas.

Sen ses vi om 5,5 år. :)

Jag är nöjd. Jag är verkligen det! Det känns lite som när man börjar bli kär i någon, lite skräckblandad förtjusning. "Men gud, hur ska det gå" "Kommer det bli bra eller kommer det gå åt helvete"
Vi får se helt enkelt. Men jag ser mycket fram emot att möta våren i uppsala.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0