En sån där alldeles fantastisk dag.

1. Jag har fått en lägenhet i uppsala! En pytteliten, men en alldeles egen etta 7 minuter (gång) från stan. Bilder finns här under, jag kommer hyra omöblerat. Mina egna saker!! (Pappa som varit taxichaffis i Uppsala under många år gapskrattade när jag nämnde adressen för honom. Tydligen var det boende för utvecklingsstörda, blinda och döva på hans tid. Hoppas det ändrats.)

2. Igår fick jag hångla med den lockhåriga pojken på Harrys. han var det första jag såg när jag kom in och då bestämde jag att "han tar jag" och så bara gjorde jag det.

3. Jag har äntligen köpt mitt allra sista glasbord i caféworld på facebook. Det är nu komplett! Nu väntar bara utbyggnad.

4. Jag har fantastiskt roliga sms i skickat-mappen på min telefon. "Varför la du på när jag sa Hoppborg?" och ber här med officiellt om ursäkt till Drömmen. Du kan ju gärna ringa så jag vet att stridsyxan är sänkt.

Det här skulle man fira med en cigarett, men det går inte. Här detoxas.

Mitt pyttelilla boende:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0