Detox och planering inför flytt.

Det här med att detoxa alltså... Det är inte det att det är fruktansvärt jobbigt att inte få äta vad man vill, det är mer att jag har kommit på att är det verkligen såhär jag vill spendera min sista vecka innan jag börjar leva studentliv (i 5,5 år om någon lyckats missa det) Varför inte detoxa när man ändå inte har råd att köpa mat? Jag kommer ju inte ha råd att äta normalt förrän jag är typ 30. gött.

Listor, listor, listor. jag skriver listor om allt. Om vad jag ska ta med till Uppsala, hur mycket av varje, vart allt ligger just nu osv. osv. ska snart ut till pappa och ta ner kläder och sånt från vinden, behöver väl tvättas tänker jag.

Men gud, tänk att jag ska flytta snart, vad mysigt! Nytt, nytt, nytt. Jag skulle kunna gå till skolan som punkare och alla skulle tro att jag alltid varit det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0